Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΟΥ (THEIR SECOND BIRTHDAY OF MY BLOG)




Πριν ακριβώς δυο χρόνια με παρότρυνση της κόρης μου ξεκίνησα δειλά το blog μου. Από τότε πέρασαν δυο χρόνια& πιστεύω ότι δικαίωσα τον υπότιτλο του blog μου "Μια ανάρτηση κάθε μέρα" γιατί δεν έχασα καμιά μέρα σ' αυτά τα δυο χρόνια & με επιβραβεύσατε όλοι εσείς , τα 405 μέλη & οι 378512 επισκέψεις που μου δίνουν το κουράγιο να συνεχίσω. Δείχνοντας σας μερικά αντιπροσωπευτικά δείγματα από το προηγούμενο έτος σας καλώ να επισκεφτείτε σήμερα το blog μου & να το σχολιάσετε. Από του επισκέπτες μέλη του  blog μου ένας μετά από κλήρωση & ακόμη ένας από τους φίλους του face book θα λάβει ένα δώρο. 
                                                   Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  Just two years ago at the urging of my daughter started timidly my blog . From then spent two years & I believe that vindicate the subtitle of my blog " A post every day " because I did not lose any day in these two years and to reward all of you, the 405 members and the 378312 visits give me the courage to continue . Showing you some representative samples from the previous year I invite you to visit my blog today & you comment . Since the guests members of my blog after a draw and even one of his friends face book will receive a gift .
                                                                              Thank you in advance.                         

27 σχόλια:

  1. Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!! ginamakri@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ...ΜΟΝΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ...ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ "ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ" ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ
    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ
    ΕΥΧΑΡΙΤΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΑΣΤΙΚΟ
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΣΚΕΨΗ ΝΑ ΔΩΡΙΣΕΙΣ ΕΝΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΤΟ FACEBOOK
    ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΙΚΟΝΑ ΠΑΝΩ ΔΕΞΙΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΛΙΛΑ ΠΙΑΤΟ , ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΟΥ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ...ΜΟΝΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ...ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ "ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ" ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ
    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ
    ΕΥΧΑΡΙΤΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΑΣΤΙΚΟ
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΣΚΕΨΗ ΝΑ ΔΩΡΙΣΕΙΣ ΕΝΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΤΟ FACEBOOK
    ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΙΚΟΝΑ ΠΑΝΩ ΔΕΞΙΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΛΙΛΑ ΠΙΑΤΟ , ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΟΥ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά, εξίσου δημιουργικά, στο ζεστό "σπιτάκι" σου! Σ΄ευχαριστούμε πολύ, για όλα όσα ακούραστα μοιράζεσαι καθημερινά μαζί μας. Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά στο blog σου και σε σένα που το δημιούργησες και μας δείχνεις πάντα τόσο όμορφα πράγματα.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κυρια Λιλα ειμαι η κοπελα που σας εστειλε μειλ εχθες και σας ρωτουσε για εικονες Ελλαδας.
    Εγω αυτο που εχω να πω ειναι ενα μεγαλο μπραβο για την αστειρευτη δημιουργηκοτητα που εχετε και για τα οσα μοιραζεστε μαζι μας.
    Ειστε απο τις κορυφαιες του ειδους. Αυτο που με κανει να μενω επληκτη ειναι που τα βρισκετε ολα αυτα.
    Να ειστε καλα και παντα να δηνιουργειτε με μερακι και κεφι!
    Αννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα συναδέλφους Λίλα!
    Συγχαρητήρια σε δύο χρόνια το blog σας. Μακάρι να είχε αύξηση της επιτυχίας και της ευημερίας, και να συνεχίσουν ευχάριστο όλα με όμορφη εμπνεύσεις 365 ημέρες το χρόνο. Είναι ειλικρινείς ευχές μου!
    Επισκεφτείτε το blog μου. Εξετάστε τη δουλειά μου. Δημοσιεύτηκε νέα τέχνη σήμερα. Επιμένω στην άποψή σας, είναι πάντα πολύ σημαντικό.
    Μια αγκαλιά για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΙΛΑ ΜΟΥ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΚΟΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λίλα μου να τα εκατοστήσει το όμορφο blog σου και να είναι πάντα γεμάτο από τις όμορφες δημιουργίες σου!!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά να τα χιλιάσει!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λιλάκι μου κάθε μέρα και κάτι πιο όμορφο από σένα , να είσαι καλά να χαίρεσαι και την κούκλα κόρη σου που είδα .
    Και εσύ να έχεις την ίδια ενέργεια και να είσαι αεικίνητη όπως σε γνώρισα στα ρολόγια
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να τα χιλιασει το ομορφο μπλογκοσπιτακι σου!!!Τα 2 αυτα χρονια να γινουν 1002!!!να ειναι παντα γεματο με ομορφες δημιουργιες!!πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια ακόμη πολλά στο μπλόγκ σου και πάντα να μας δίνεις τόσο χρήσιμες ιδέες και τόσο ωραίες δημιουργίες !!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα!καλή χρονιά!α! η αλήθεια είναι πως τώρα μ΄έφερε ο δρόμος μου εδώ, και.. θα μείνω!
    εύχομαι υγεία,αγάπη, δημιουργικότητα, και όλα τα καλά!Δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη γιατι απο τώρα και μετά θα σας γνωρίσω!όμως παντα, κάποια στιγμή είναι η αρχή!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!και του χρόνου με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚΟΣΠΙΤΑΚΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γλυκια μου !!!
    ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΓΕΜΑΤΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ!
    ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ!!!!!

    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η φαντασια και η φινετσα να ακολουθουν ολες σας τις δημιουργιες!! Χρονια πολλα σε ολα τα κομψοτεχνηματα!! συγχαρητηρια αγαπητη μου κ λιλα.φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σας ευχομαι να εχετε αστειρευτη εμπνευση και να μας διδασκετε με τις δημιουργιες σας!!!! Χονια Πολλα!!! ΕΥΜΟΡΦΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή και δημιουργική χρονιά εύχομαι!Πάντα επιτυχίες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Viky Kechagia θερμα συγχαρητηρια αγαπημενη μας κυρια λιλα,,,ευχομαι καλη χρονια με υγεια και καθε χρονο τοσο ομορφες και ξεχωριστες δημιουργιες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Viky Kechagia θερμα συγχαρητηρια αγαπημενη μας κυρια λιλα,,,ευχομαι καλη χρονια με υγεια και καθε χρονο τοσο ομορφες και ξεχωριστες δημιουργιες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καταπληκτικό το σπιτάκι σου! Σ' ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας τις δημιουργίες σου! Να έχεις υγεία και δύναμη να το συνεχίζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. χρονιά πολλα στο σπιτάκι σου ...και να συνεχίζεις πάντα έτσι δημιουργική ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου με πολλές- πολλές όμορφες δημιουργίες !!!!!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χίλια ευχαριστώ για τις ευχές σας & τα καλά σας λόγια. Έκανα κλήρωση χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα http://www.random.org/ πληκτρολογώντας τα νούμερα 1-23 (το δελφινάκι & η vicky υπολογίστηκαν μια φορά) & η κλήρωση ανέδειξε το νούμερο 5 που είναι το ανώνυμο σχόλιο της Άννας & θα ειδοποιηθεί μέσω email.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Powered By Blogger