Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

ΚΕΝΤΗΜΕΝΕΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΜΑΞΙΛΑΡΟΘΗΚΕΣ (EMBROIDERIES CHILDREN PILLOWCASES)

Αυτές τις δύο παιδικές μαξιλαροθήκες τις έχω κεντήσει σε δικά μου σχέδια που εμπνεύστηκα το πρώτο από μια παιδική κάρτα που έδειχνε μια παρά από αρκουδάκια που διασκεδάζουν σε μια εκδρομή & το δεύτερο από τα ναυτάκια που απεικονίζονταν σε μια παιδική μπλούζα. Το κέντημα έγινε στη μηχανή αλλά τα χορταράκια στην πρώτη & η θάλασσα στη δεύτερη τα έκανα χρησιμοποιώντας τις ειδικές βελονιές κεντήματος της ραπτομηχανής.
Τα σχέδια μπορεί να τα αναπαραγάγει κανείς & να τα χρησιμοποιήσει εκτός του κεντήματος & σε άλλες εφαρμογές όπως τύπωση για decoupage & αλλού. 

These two children pillow covers I  have embroidered in my own projects inspired the first card of a childhood showing teddy bears ratherwho entertain and the second of the sailors depicted in a children's blouse. The embroidery done on the machine but the grass in the first &   the sea  in the second using special embroidery stitches of the sewing machine.
The designs you can play anyone and use them outside of embroidery & other applications such as printing for decoupage & elsewhere.

3 σχόλια:

  1. Καταπληκτικές!!! Μπράβο σου μου άρεσαν πάρα πολύ! Εμένα κεντάει η μαμά μου και σίγουρα θα την βάλω να μου φτιάξει το σχέδιο με τα ναυτάκια. Έχω αγοράσει αυτές τις μαξιλαροθήκες https://www.bedandbath.gr/leuka-eidi/maxilarothikes/set-maxilarothikes-monoxrwmes-001952/?ColorID=6596 σε κίτρινο χρώμα και νομίζω θα ταιριάζει το σχέδιο! ή πιστεύετε πρέπει να πάρω άλλες, λευκές;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα κέντησα όταν ήμουν έγκυος στην κόρη μου , Άνοιξη 1986. Τα σχέδια & αντιστοίχιση βελονιάς δική μου. Τ αρκουδάκια τα είχα εμπνευστεί από μια ευχετήρια κάρτα γερμανική του 1955 & τα ναυτάκι από μια φωτό, μακό παιδικής μπλούζας. Τα ναυτάκια τα ξανακέντησα για δώρο & σε σεντονάκι Προεκτείνοντας τις γραμμές της ακτής. Δη, στη μια άκρη τα ναυτάκια & στην άλλη ο αξιωματικός. Τα κύματα τα κέντησα με γραμμές εναλλάσοντας αυτόματες βελονιές στη μηχανή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Powered By Blogger